4.4.13

It's a book!











It's a book! I'm a book! How exciting!

I've turned my 365 project into a really beautiful (and heavy!) book :) It's so nice seeing my project 'in real life' after all those weeks. I was really nervous when the mailman rang my doorbell but I'm so happy with the result! The book contains 190 pages, made of heavy paper with a satin finish, pretty pretty!

From the start of my project I really wanted to turn my project into a book so I could watch it over and over again as I grow older. It's a nice souvenir of a year in which I grew towards the age of 25.

I've made it available for all of you (ha) to purchase in my own little bookstore. Please do note that there are lots of coupons available for discount (e.g. here), it could save you a few bucks :)

You can see a tiny preview of my book here:

11 comments:

  1. Waauw! Wat een mooie foto's!
    Zo scherp en mooi licht. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd welke lens/objectief je gebruikt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! :)

      Voor de meeste foto's gebruik ik mijn Canon EF 24-70mm f/2.8L USM objectief en als ik geen zin heb om veel te tillen (want hij is nogal zwaar haha) neem ik de Canon EF 50mm f/1.8 :) Beide echt superfijne en lichtgevoelige lenzen :)

      Delete
  2. Prachtig! Zou ik trots op zijn :)

    ReplyDelete
  3. Wauw, prachtig!! Ik ben jaloers :) Wou dat ik zo'n mooie foto's had om in boekvorm te gieten! Inderdaad superleuk om zo op je jaar te kunnen terug kijken!

    ReplyDelete
  4. Mooi!! Daar kun je trots op zijn!
    Goed idee, ik ga het natuurlijk bestellen, heel blij mee :-)

    ReplyDelete
  5. Een vriendinnetje en ik hadden het over het gebruik van flickr en ze vertelde me dat ze jou fotos altijd volgde en ze vond het jammer toen ik vertelde dat het project voorbij was! En ze vroeg of het ook in boek vorm zou komen! Dus ik ga haar even een linkje naar deze post sturen :) ^^

    ReplyDelete
  6. wat ontzettend mooi Femke, mag je supertrots op zijn!

    ReplyDelete
  7. Wauw, dat is gaaf! Mag je trots op zijn. :)

    ReplyDelete
  8. Wauw, mooi! Da's inderdaad eentje om bij te houden, ga je nog veel plezier aan hebben!

    ReplyDelete
  9. This book looks lovely!


    www.frankiesimone.blogspot.com

    ReplyDelete