8.8.12

Week 21

141/365
144/365
142/365
143/365
145/365
146/365
147/365




Suddenly out of nowhere these weird looking peaches started showing up in stores and I couldn't resist the urge to try them. But yum, do these taste lovely! This week we took a visit to a huge flea-market across the canal in the pouring (pouring pouring pouring!) rain. I found some stuff I could use in my secret project, but other than that it was mainly (soaked) crap. At the end of last exhibition, the owner of the gallery asked me if she could use my work for another exhibition in august. At the launch this thursday I already heard really nice comments about my work! You should check it out if you happen to be visiting Utrecht. And just like past years we watched the canal parade go by. It was incredibly crowded and of course, very pink! I had such a fun night last monday, together with my boyfriend and Marcel. We started off drinking Texels beer and ended up shooting pool at an Amsterdam tourist trap. One of my favourite dishes: stuffed butternut squash (with grilled bell peppers, zucchini, garlic, goat cheese and parmesan cheese) together with some quinoa. This tastes soooo good. I'm in need of a lot of old looking frames for my project, and somehow I have this feeling I will end up with tons of cross-stitched paintings. Does anyone have a clever idea on how to reuse them?

12 comments:

  1. He Femke! Een vriendin van Thirza maakt portemonneetjes van zulke 'schilderijtjes' die waren echt super tof! Misschien kan je ook wel zoiets doen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oja die lagen ook bij de expositie toch? Misschien wel een goed idee ja! :)

      Delete
  2. ohhhhhh dat eten <3 ga ik zeker eens proberen! (comment ik altijd over eten op jouw blog? :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. (Haha ja, maar we zijn dan ook allebei gek op lekker eten! ;) )

      Delete
  3. Hi Meid,

    Mooie foto' s ik moet echt een keertje ook gaan ik hoop volgend jaar :) !!

    Ik kwam toevallig op je blog en ben direct verslaafd dus moet ik je wel achtervolgen ;)

    Ik geef mijn eerste giveaway op mijn blog waar je een $ 25 shop tegoed kan winnen !

    Kom gerust een langs :)

    Liefs,

    Janice

    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    ReplyDelete
  4. Leuke foto's! Ik was helemaal vergeten dat het alweer tijd was voor de Gay Pride, wilde er dit jaar graag naar toe. Volgend jaar maar dan! De pompoen ziet er erg lekker uit trouwens ...!

    ReplyDelete
  5. Nouja! Waar heb je dat geborduurde landschapje vandaan? Ik zag exact dezelfde bij de kringloop bij mij in de buurt, zelfde lijst ook! En eh, als je van die geborduurde dingen af moet weet je me te vinden ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha wat toevallig, ik heb hem bij de IJ-hallen vandaan! :)

      Delete
  6. Hoi Femke, dit is de eerste keer dat ik je blog bezoek en wilde even zeggen dat ik je foto's heel mooi vind! Keep it up :)

    ReplyDelete
  7. Dat zijn Spaanse perziken! Mijn tante neemt ze altijd mee uit Spanje, zo lekker!

    ReplyDelete